torstaina, elokuuta 09, 2007

1. Siskoni punainen mekko mahtuu myös minulle.

Se mun siskon punanen mekko mahtuu mullekki.

2. Tarvitsetko apua kirjoitustehtävässä, jonka maantiedonopettaja antoi?

Tarvitsä apuu siin kirjotustehtäväs jonka maantiedon ope anto?

3. Hyvä on, tehdään niin kuin sinä ehdotit.

Ookoo, tehään niinku sä sanoit.

4. Isäni äiti kertoi hakevansa meidät noin kello 17.45.

Mummu lupas tulla hakeen meiät varttii vajaa kuus.

5. Matkustinkin Helsinkiin linja-autolla, koska myöhästyin junasta.

Mä meninki sit Hesaan bussilla, koska mä missasin mun junan.

6. Oletko nähnyt missään isoveljeni matkapuhelinta?

Ootsä nähny missään mun isoveljen luuria?

7. Ostitko sen hameen, jonka näimme viime viikolla Hennes&Mauritzissa?

Ostitsä sen hameen, joka me nähtiin viime viikol henkalla?


Tää on hauska.

Ei kommentteja: