perjantaina, syyskuuta 01, 2006

Litra hunajateetä ja motillinen espressoa.

Ehkä tämä aamukin käynnistyy?

Kesäflunssa ei ota hellittääkseen - päässä jyskyttää, henki ei kulje, yskittää ja katse lasittuu tämän tästä. Ja juuri tänään on paha päivä. Tänään on miitinki työpaikalla. Tosi kivaa. Hei, mä oon Suvi, ja mä oon siis oikeesti ihan tosi pätevä ja uskottava. Ai miten niin näytän siltä kuin olisin ryypännyt viikon putkeen, ja äänikin kertoo samaa viskinkarheaa tarinaansa...

Mähän olen jo kerran löytänyt sen oikean, sen haaveiden miehen. Mä halusin sen niin kovasti. No jostain syystä Jan ei ole vieläkään kosinut mua. Höh. Mutta ei se mitään, mä oon löytänyt uuden aika täydellisen. Meet Sami from Sunrise Avenue! Tervetuloa Sami kosimaan mua. Vastaan varmasti kyllä. Aber lieber auf Deutsch, ich finde das Deutsche Sprache viel mehr romantisch..

We don’t know wonderland
We don’t know how to get there
We will keep on searching for the way
We dream all the way
Of the moments we'll have there
We can see them all clear today
On the way to wonderland, On the way


Sunrise Avenue: Wonderland

Ei kommentteja: