lauantaina, syyskuuta 23, 2006

Sinkkuelämä takana...

Isä sanoo aina, että asioilla on tapana järjestyä. Ja niinhän ne on aina järjestyneet, tavalla tai toisella.

Kahden viimeisen viikon myllerryksen jälkeen olen tänään pitänyt 'ei-soiteta'-päivän Ihanaan Mieheen, ja olen omissa oloissani pohtinut kaikkea tätä uutta ja tulevaa. En olekaan enää sinkku, ja olen aloittamassa elämää ihan muualla. Hui. Ja niin siistiä.

Tietysti kaikki tuleva pelottaa, mutta olen vihdoin onnellinen, ja jotenkin tuntuu, että se suunta elämälle on löytynyt. Luin vanhoja merkintöjäni, ja hymyilin. Syksyn maanis-depressiviisyys helpottaa.

Ja erityisesti nämä sanat naurattaa, kuinka oikeassa silloin olinkaan, tarvitsen hulluja tekoja.

En todellakaan ole valmis aikuistumaan nyt loppuelämäkseni, pakko vielä mennä ja tehdä jotain hullua. Elää nuoruutta.

I'm all over and I've got it going
I will turn my soul into profit
I'm all over and I've got it going
I'll make it happen
just the way you want it, yeah!


Brightboyn keikka odottaa. ROCK!

Lyrics: Brightboy - Vanity Fair

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sä repeät kun kuulet mitä mä tein illalla :D Hullu akka piti kolmannen asteen tykkäämiskuulustelun. Aika naurettavaa kyllä, kun siis kuka meistä nyt ei muka tykkäis ;)
Illaksi Otanmäkeen :P

Suvi kirjoitti...

Meistähän tykkää kaikki :D U go girl :) Mä olen odottanut tätä ;)

Se puhelinjuttu oli kyllä paras ikinä :D